شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

ای امتحان به سوی خدا می فرستمت!

۵ شنبه سعی می کنم

پس از حذف ۵ واحد

با قلبی مطمئن سر جلسه امتحان ۴ واحدی حاضر شوم!

و می کنم ! و می روم

و می آیم بیرون

و... شب در ترنج! هستم! و بد نیستم!

 

برای زنده ماندن: سریال رقص پرواز . پرونده ی شهروند امروز درباره ی انقلاب

نظرات 1 + ارسال نظر
مرگ بارون ... دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:18 ق.ظ http://margebaron.blogfa.com

سلام گلم وبلاگ خیلی زیبا و قشنگی داری پ?ش من هم ب?ا خوشحال م? شم وبلاگ من هر شب 3 به بعد آپ هستش ?عن? من هر روز آپ هستم منتظر تو بارون
`*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*











___@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@_____________
___@@@@@@@@@@@@@@_____
___@@@@@@@@@@@@@@_____
______________________
______@@@@@@@@@_______
__@@@@@_______@@@@@___
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
_@@@@@_________@@@@@__
__@@@@@_______@@@@@___
______@@@@@@@@@_______
______________________
__@@@@___________@@@@_
___@@@@_________@@@@__
____@@@@_______@@@@___
_____@@@@_____@@@@____
______@@@@___@@@@_____
_______@@@@@@@@@______
________@@@@@@@@______
______________________
_______@@@@@@@@@______
_______@@@@@@@@@______
_______@@@@___________
_______@@@@___________
_______@@@@@@@@@______
_______@@@@@@@@@______
_______@@@@___________
_______@@@@___________
_______@@@@@@@@@______
_______@@@@@@@@@______

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد