شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

فضای جدید. قهوه ی جدید

 

گند زدم!! فضای جدید و بعدش با رضا ترنج ، مال یکشنبه ست!

امّا ویرایشش نخواهم کرد!

////

گفتم مدتی است خیلی چیزهایم خشکیده اند!!

و صدایم در نمی آید..

البت این را باید گفت که سر ظهر زودتر از خواب بلن شدم که برم انزلی مخ زنی

واسه گرفتن کارت ورود به جلسه

کار انجام شد و حدود ۵ رسیدم لاهیجان ..

در ادامه ی قسمت اوّل: گفتم برم یه قهوه خونه ی جدید

از اینا که دخترپسرا باهم میرن توش و مثل دخمه ست

به خاطر تجربه و دریافت فضای جدید رفتم اونجا

و شانس آوردم تعداد افراد متعادل بود و متهوع نشدم.

خوب حرف اومد!

بعد من و رضا ـ که بعد از ۲ روز و گذروندن ۳ تا امتحان اومد لاهیجان - رفتیم ترنج..

اینجا هم خلوت..خوب

خوب!

 

از آن فضای جدید بدمان نیامد ، شاید زین پس، دوهفته یکبار به آنجا برویم!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد