شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

دهه ی پنجاه

نمی دانم بیشتر تقصیر کیست

ولی

هم تقصیر پدربزرگ پدر بزرگم است

هم پسرش

هم پدرم

و هم پدر بزرگم

که مرا هل دادند به این زمان

هر کدام ۴  ۵  سال عقب رفته باشند

حساب درست در می آید

و می دانم که این کار را کرده اند..

من بیاد حداقل ۱۵ سال زودتر متولّد می شدم!

هرکاری می کنم نمی توانم با جامعه رو به پیشرفت خودم کنار بیایم!

با این که از کامپیوتر استفاده می کنم

از تلفن همراه

از لوح فشرده ی مغناطیسی..

و خیلی چیزهای دیگر...

و این احساس خیلی دردناک

 

است!

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://huzaare.blogfa.com

وای! چه کابوسی! نه! من الان رو بیشتر دوست دارم. ۵۰ سال قبلو ببین. تو تاریخ کلی اشتباه و درد و مرضه.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد