شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

شبانه روز

روزهای زنده ماندن . . .

آخرین غیر تعطیل عید

بیبن ... داره صبح میشه

یعنی صبح شده..

من دیروز ساعت ۱۲ بیدار شدم رفتم.. بانک

بالاخره بان های دولتی هم نوبتاشون نظام مند شد..

ساعت ۵ ناهار خوردم مثل دو سه روز اخیر

بعد از ۱۰ روز ریشم را زدم ..

اونم با مراجعات ۶۰ نفر به من در موقع اصلاح..

۶:۳۰ از منزل خارج و بعد شب که شد داخل شدم!!

در خارج از خانه چای خوریدم . سیب زمینی سرخ شده خوردیم.

سیگار خوردیم.

نگاه خوردیم ...

خوب شب هم نخوابیدم

خوشیم دیگه .. همینطوری بیخود!!

نظرات 1 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 14 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:20 ق.ظ http://fenjan.blogsky.com

اینجامشهده ِبانمک! ۲۰ دقیقه زودتر از تهرون اذون میشه...موفق باشی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد